martes, 1 de enero de 2008

Noves il·lustracions per al nou any




5 comentarios:

Correo dijo...

Aleluya, actualizaste el blog. Me alegro que sigas manos a la obra. Nos vemos pronto. Suerte...

miquel dijo...

Sí que m'agrada aquest dibuix.
i ei! em sembla que t'he enganyat: Ja havia vist tota la primera tanda de dibuixos. A veure quan n'hi poses d'altres (potser els del bridge).

Vèlia dijo...

Comença la NOVA ERA DIDAK!!!! Prepara't pq veuràs coses noves!!!

Cèsar dijo...

Hola Vèlia, q tal? Quant de temps.. M'agrada molt com utilitzes l'acrílic, no ho abandones
Ens veiem
Cèsar

francino dijo...

si, si. m'agraden els tons que aconssegueixes amb l'acrilic.
li donen un ambient entre oníric i gasós... no sé si m'entens?
busca més coses amb aquest estil, però tampoc deixis de banda els dibuixos.
petó