lunes, 17 de octubre de 2011

Dibuixant pel programa del Canal 33 GR (Gran Recorregut)

5 comentarios:

Aina dijo...

Bon dia! Te vaig veure s'altre dia en aquest programa. M'encanten es teus dibuixos! :) Salutacions des de Sa Roqueta.

Motxuel dijo...

Bones! L'altre dia et vaig veure al programa aquest, i em vaig quedar amb la direcció del blog! Enhorabona pels teus dibuixos són molt màgics! També tenc un blog d'il·lustració on t'hi afegiré a la llista dels meus favorits ;) Si li vols pegar una ullada: www.motxuel.blogspot.com

A veure si seguim parlant, salut!

otro punto de vista dijo...

Quina passada de dibuixos!esper-ho que segueixis dibuixant perquè am tant de talent seria una llàstima!que et vagi molt be!!salutacions!

Vèlia dijo...

Moltes gràcies a tots tres pels vostres comentaris! M'anima molt això! Gràcies

Iris dijo...

Hola Vele!
Avui he vist el troç on surts i m'ha agradat molt!! Has quedat molt bé! Trobo que és molt difícil i t'he n'has sortit molt bé! Felicitats!